stabilitás kérdés

Zsazsa-2
Sziasztok!

Kérdezném, hogy mennyire tekinthető stabilnak a Plone működése, mivel
tegnap kikapcsoláskor még jó volt a gyakorló szájtom - Istenbíz semmit
sem csináltam - most meg ezt kapom mindenhol (meg a zope-ban is):

Site Error
An error was encountered while publishing this resource.

Resource not found

Sorry, the requested resource does not exist.

Check the URL and try again.

Resource: portal_controlpanel GET

Troubleshooting Suggestions

      * The URL may be incorrect.
      * The parameters passed to this resource may be incorrect.
      * A resource that this resource relies on may be encountering an
        error.

For more detailed information about the error, please refer to the error
log.

If the error persists please contact the site maintainer. Thank you for
your patience.

Restart meg ilyen winfos jellegű hülyeségeken már túl vagyok. (a "change
user" most jön...) A jelenleg a "Plone-3.1.6-r2" változatát használom.

Ehhez kapcsolódó kérdésem, hogy ez a Data.fs tárolási mód tényleg jó,
vagy csak ráfogják? (mindent egy fájlban bezsúfolni nekem kicsit meredek
elképzelésnek tűnik - a nem éppen őrült sebességet is ennek a
technológiának a számlájára írom (1,5 GB RAM, 64 bites Opteron, egy üres
honlapvázlat)...)

Sziasztok

Zsolt