plone.nl

Kees Hink
Hoi,

Ons visitekaartke plone.nl is een grote vooruitgang. Hulde aan de makers, het
resultaat is een strak visitekaartje dat er mag zijn!

Er zijn nog wat kleine dingetjes die afbreuk doen aan dit beeld, wie zou hier
iets aan kunnen/willen doen? (Ik wil het zelf ook wel doen, maar heb (nog) geen
account.)

* Portaltab-links (global sections) openen in nieuwe tab (target="_blank")

* Ondersteuning/support komt op de volgende regel (althans in FF 3.6.11
Ubuntu), dat oogt vreemd. Mogelijke oplossing: Pagina in Map "Ondersteuning"
plaatsen, en als standaardweergave van die map gebruiken?

* "niet technische mensen" moet zijn "niet-technische mensen" (staat wel goed
op http://www.plone.nl/over-plone/wat-is-plone)

* Van "Perfect geschikt voor websites en intranetten. " zou ik iets maken als
"Plone is ideaal voor websites en intranetten.", zodat er een volledige zin staat.

Groetjes,

Kees

Re: plone.nl

rogererens
2010/10/21 Kees Hink <[hidden email]>:
> Hoi,
>
> Ons visitekaartke plone.nl is een grote vooruitgang. Hulde aan de makers, het
> resultaat is een strak visitekaartje dat er mag zijn!

+1

> Er zijn nog wat kleine dingetjes die afbreuk doen aan dit beeld, wie zou hier
> iets aan kunnen/willen doen? (Ik wil het zelf ook wel doen, maar heb (nog) geen
> account.)

Nog eentje:

als ik in de browser de lettergrootte vergroot (met CTRL-+) kan de
laatste portaltab (Ondersteuning/Support) op de volgende regel terecht
komen, onder de tabbladen 'Home' en 'Over Plone' . De Z-index van de
submenu items is dan niet hoog genoeg zodat ze achter het tabblad
'Ondersteuning / Support' vallen en onbereikbaar zijn.

Roger

Re: plone.nl

Maurits van Rees-3
Op 21-10-10 16:28, Kees Hink schreef:
> [...]
> iets aan kunnen/willen doen? (Ik wil het zelf ook wel doen, maar heb (nog) geen

Ik heb wel een account zie ik, dus ik zal eens kijken. Ik heb verder
niets met deze site te maken gehad, dus ik ga geen grote wijzigingen
doen. Maar spelling verbeteren kan natuurlijk.

> * Portaltab-links (global sections) openen in nieuwe tab (target="_blank")

Hm, 't verbaast mij ook dat ze in een nieuwe tab openen.

> * Ondersteuning/support komt op de volgende regel (althans in FF 3.6.11
> Ubuntu), dat oogt vreemd. Mogelijke oplossing: Pagina in Map "Ondersteuning"
> plaatsen, en als standaardweergave van die map gebruiken?

'Ondersteuning / support' lijkt mij ook wat dubbelop. Oké, ik heb er
gewoon Ondersteuning van gemaakt. Op die pagina ook wat taalfouten
eruitgehaald en de link naar de mailinglist verbeterd (die wees nog naar
szp.nl)

> * "niet technische mensen" moet zijn "niet-technische mensen" (staat wel goed
> op http://www.plone.nl/over-plone/wat-is-plone)

Gefixt.

> * Van "Perfect geschikt voor websites en intranetten. " zou ik iets maken als
> "Plone is ideaal voor websites en intranetten.", zodat er een volledige zin staat.

Gefixt. Ik heb het net iets anders gedaan omdat het gevaar in dat stukje
is dat je krijgt: Plone is A. Plone is B. Plone is C. Plone is D.

--
Maurits van Rees
Programmer, Zest Software

Re: plone.nl

Roel Bruggink
2010/10/21 Kees Hink <[hidden email]>
Hoi,

Hoi!

* Portaltab-links (global sections) openen in nieuwe tab (target="_blank")

Dit staat alweer te lang op mijn todolist... Dit los ik asap op.

--
Roel Bruggink
http://www.fourdigits.nl/mensen/roel-bruggink

Four Digits BV
http://www.fourdigits.nl
Willemsplein 44, 6811 KD, Arnhem
tel: +31(0)26 4422700 fax: +31(0)26 7600012
KVK 091621370000 BTW 8161.22.234.B01

Re: plone.nl

Kees Hink
On 10/21/2010 10:27 PM, Maurits van Rees wrote:

> [...]
>
> Gefixt. Ik heb het net iets anders gedaan omdat het gevaar in dat stukje
> is dat je krijgt: Plone is A. Plone is B. Plone is C. Plone is D.

Bedankt, wist niet dat ik dat account had.

Ik vind de tekst er weer prima uitzien!

Re: plone.nl

Kees Hink
On 10/22/2010 09:56 AM, Kees Hink wrote:

> Bedankt, wist niet dat ik dat account had.
>
> Ik vind de tekst er weer prima uitzien!

Heb ook ons logo aangepast.

Moet ik eigenlijk nog een "code of conduct" tekenen? Bij dezen: ik zal lief
zijn. (Alleen aperte spel- en stijlfouten meteen verbeteren, over andere dingen
overleggen op deze mailinglijst.)