nyelvi megoldás

Zsazsa-2
Szia Balázs!

Köszi a segítséget. No, közben én is nézegettem a dolgot és lám csodát
itthon minden szépen megy, ahogy kell. Mind a felület, mind a tartalom
magyar.

Aztán rájöttem, hogy mi lehet a gond a munhelyi gépnél, legalábbis
remélem. Mivel azon egy angol nyelvre telepített Linux fut, így a
szokásos i18n dologok us_US-en vannak, ezért a Plone keretrendszer
automatikusan angolul társalog. Természetesen a magyarul bevitt tartalom
jól jelenik meg.

Egyébként ezidáig csak a standard Plone telepítőt raktam fel és csak
néhány products-al játszottam, hogy is kell/lehet csinálni.

Érdekesség: Próba képpen beregisztráltam a plone.org-ra, megadtam, hogy
magyar nyelv az alap, de a keretrednszerben ott is minden maradt a
régiben (a tartalom persze értelemszerűen nem lehet magyar...). A
böngészőm pedig alapból magyarra van beálítva.

Gyorsan ennyi, még játszadozok!

Szia!

Zsolt