login, nyelv, menü

Dvariecki Bálint (Alko-soft Bt)

Sziasztok!

Szépen haladok a Plone megismerésében.

3 kérdésem lenne hozzátok:

1: Ha engedélyezem a felhasználóknak, hogy regisztráljanak, az rendesen működik is. Azonban milyen lehetőségem van arra, hogy egyébb extra regisztrációs mezőt tegyek be a felhasználó regisztrálásakor?

Illetve regisztrálás után a mező értékétől függőem szeretnék tartalmakat megjeleníteni. Ezt hogy tudom megtenni?

2: Hol tudom az angolúl szereplő részeket fordítani magyarra?

3: a menük kialakítására találtam pár csomagot.

Azonban nem tudtok olyan csomagot, mely nem lenyíló menürendszert csinál?

Plone 4-ről van szó.

Előre is köszi a válaszokat.

És azt is, hogy még foglak titeket nyaggatni!

Üdv   Bálint