fout bij buildout calameo

Ronald Neve

Laat ik mij eerst even voorstellen. Ik ben een Plone Newbie en draai op dit moment thuis een Plone 3.4 op zowel linux [main server] als Windows XP [laptop] Ik gebruik Enfold op alles aan elkaar te knopen.
In een poging mijn Plone site functioneler te maken wilde ik graag een pdf viewer toevoegen. Deze dacht ik gevonden te hebben in collective.calameo. Echter bij het draaien van buildout ben ik in de problemen gekomen en nu zijn mijn data.fs file niet meer bereikbaar.

Opzoek naar de error heb ik de volgende informatie verzameld. [zie bij lagen]
Is er iemand die mij hiermee kan helpen?

Greeting, Ronald Neve

This e-mail is intended exclusively for the addressee. Please
contact us if you receive this email without being the
addressee. Telephone: +31(0) 24 356 8911. In that case, we
request you to destroy the e-mail and not to use the contents
or disclose them in any manner to third parties. Smit
Transformatoren b.v. is a limited liability company seated in
Nijmegen, The Netherlands and registered with the Trade
Registry of the Chamber of Commerce under number 10042215. The
General Conditions of Smit Transformatoren b.v. that contains a
limitation of liability, are applicable. On request a copy of
these conditions will be supplied free of charge.

PloneError.jpg (102K) Download Attachment
PloneError_Calameo.txt (872 bytes) Download Attachment
PloneError_Calameo_II.txt (142K) Download Attachment

Re: fout bij buildout calameo

huub_bouma
Dag Ronald,

Volgens mij zie ik zo'n "could not adapt" fout ook wel eens verschijnen
als er in de code ergens een syntax error of een fout in de zcml zit
ofzo. Mijn aanpak om dit te traceren is om de instance in de voorgrond
te draaien (./bin/instance fg) en dan zie je de fout meestal snel
verschijnen..

Groetjes, Huub