bemutatkozás + néhány kérdés

Zsazsa-2
Sziasztok!

Ács Zsolt vagyok, informatikus. Már jó néhány éve foglalkozom Python-al,
amit kisebb fejlesztésekre, illetve prototípus modellek kidolgozására
használok.

Ráérő időmben el kezdtem foglalkozni / megismerkedni a Plone-al azzal a
céllal, hogy megtudjam, hogy milyen, mennyire jó, milyen képességekkel
rendelkezik, stb.

A telepítés meg a default Plone weblap átalakítása gyakorlás jelleggel
nem okozott problémát, viszont máris olyan gondom van, hogy ha zope
managment-ből egy új "Plone Site"-tot hozok létre, akkor azt nem tudom
magyarítani... A portál beállítása menüpontban persze átállítottam
magyarra mindent, de nem sok hatása volt...

Mit nem tudok ?

Előre is köszi a válaszokat!

zsazsa

Re: bemutatkozás + néhány kérdés

Balazs Ree-2
Szia Zsazsa!

Wed, 19 Nov 2008 22:21:15 +0100 keltezéssel zsazsa azt írta:

> [...]
> magyarítani... A portál beállítása menüpontban persze átállítottam
> magyarra mindent, de nem sok hatása volt...

A magyarításnak két lépése van:

1. a felhasználói felület legyen többnyelvű

2. a tartalom legyen többnyelvű.

Az elsőnek kapásból működni kell. A másodikhoz a LinguaPlone productot
kell telepíteni, beleértve a források telepítését, és a portál
konfigurációból is telepíteni kell egy új portál létrehozásakor. (Ez egy
későbbi feladat lehet, ha 1. már működik.)

A következő kérdés, hogy mi alapján akarod a nyelvet kiválasztani? Ez is
szabályozható. Az alap beállítás ha jól emlékszem az, hogy a browser
preferencia alapján választ nyelvet, ekkor mindenki a saját nyelvén kapja
az oldalakat. Ha beállítod a browserednek, hogy a magyar nyelv legyen az
elsődleges, akkor is angolul jelennek meg a lapok?

--
Reé Balázs

Re: Re: bemutatkozás + néhány kérdés

Fábián Zoltán-2
Szia Zsolt!

Üdv a listán. Győzödj meg, hogy a PloneLanguageTools telepítve van
(Beállítások - Kiegészítő programok telepítése). Aztán szükség esetén
ahogy Balázs írta telepítsd a LinguaPlone-t.

Fábián Zoltán