World Plone Day 2008, Hungary

Balazs Ree-2

Kedves Zope és Plone felhasználók, fejlesztők!

Emlékeztető a pénteki találkozóról
( http://plone.org/countries/hu/world-plone-day-2008-hungary ):

November 7-e a Plone világnapja. (World Plone Day,
http://www.openplans.org/projects/plone-marketing/world-plone-day) Az
esemény keretében Magyarországon is találkozót szervezünk a Zope és Plone
fejlesztők, felhasználók számára.

A találkozó 2008. november 7-én, pénteken este 6-8 között a California
Caféban (Budapest, Kálvin tér 12.,  http://www.californiacoffeeco.net/
oldal.html ) kerül megrendezésre, ahol egy kávé vagy sör mellett
beszélgethetünk. Akinek van laptopja, feltétlenül hozza el.

A találkozó tervezett napirendje:

1. Résztvevők rövid, kötetlen bemutatkozása

2. Rövid bemutatók (lighning talks) (egyenként max. 5 perc): előadóktól
javaslatokat várunk!

3. Beszámoló a Plone világ konferencia 2009-es budapesti megrendezéséről,
melyre a a Greenfinity Kft. az Open Society Institute-tal ( http://
www.soros.org ) közösen pályázott.  A konferenciát, ha a rendezés jogát
elnyerjük, a magyar Plone közösség bevonásával szervezzük majd meg.

4. Technikai kerekasztal beszélgetés. A Python, Zope, Plone jelene és
jövője. State-of-the-art technológiák bemutatása, megvitatása. Kötetlen
formában történik, az előzetes érdeklődésnek megfelelő témákban.
Témajavaslatokat örömmel veszünk!

5. Beszámoló a magyarországi Zope és Plone felhasználók tevékenységről
(fordítás), és a jövőbeli tevékenységeink megtervezése.

A találkozón bárki részt vehet, a részvétel díjmentes.

Kérjük, a részvételi szándékot a [hidden email] email címen,
(vagy ezen a listán) feltétlenül jelezzétek!

Találkozunk november 7-én délután 6 órakor!

--
Reé Balázs