Volgende Plone 4 vertaalsprint @Zest ?

Fred van Dijk
Hallo,

Afgelopen keren hebben collega-bedrijven al een vertaalsprint gehost.
De afgelopen keer bij FourDigits
hebben we (Maurits en ik) al eens geroepen dat wij de volgende
vertaalsprint graag willen 'hosten' in
Hoogvliet/Rotterdam. Het idee is om een datum in de groep te gooien
zodra de eerste Plone 4 beta
uitkomt. Goed plan?

Met vriendelijke groet,

Fred van Dijk
--
Zest Software
Kaasmakerstraat 44

Re: Volgende Plone 4 vertaalsprint @Zest ?

Roel Bruggink
Hallo Fred,

Dat lijkt me een meer dan goed idee! Ik wacht vol spanning af :)

-Roel

2010/2/8 Fred van Dijk <[hidden email]>
[...]

http://www.fourdigits.nl/mensen/roel-bruggink

Four Digits BV
http://www.fourdigits.nl
Willemsplein 44, 6811 KD, Arnhem
tel: +31(0)26 4422700 fax: +31(0)84 2206117
KVK 091621370000 BTW 8161.22.234.B01

Re: Volgende Plone 4 vertaalsprint @Zest ?

Jacob klaassen
Hallo Allen,

Is er al een datum bekend wanneer de vertaal sprint zal worden gehouden?

Groet,

Jacob

´╗┐Goldmund, Wyldebeast & Wunderliebe

tel : +31 (0)622411488