Table stílusok

Dvariecki Bálint (Alko-soft Bt)

Sziasztok!

Most megint egy újabb problémába futottam bele.

A subskins témát illetve a TinyMCE editort használom.

Szerettem volna egy lapra a tinymce-vel egy táblázatot beszúrni. A táblázat stílusát akartam módosítani. Szerettem volna, ha kerete lenne. Bármelyik stílust választottam, nem történt semmi.

Visszaváltottam a Plona classic témára. Ott működik.

Tudtok arra megoldást, hogy a subskinsben is jó legyen?

Üdvözlettel

Logo

Dvariecki Bálint

Ügyvezető Igazgató

_____________________________

Alko-soft Szolgáltató Bt.

Tel: +36(30)499-34-77

Web: http://www.alkosoft.hu

E-mail: [hidden email]

Re: Table stílusok

Fábián Zoltán-2
Szia,
Érdemben nem igazán tudok hozzászólni, de próbáld ki különböző böngésző programokkal, és mindig van lehetőség más editor használatára. Korábban a Kupu volt az alapértelmezett ttw szerkesztő, de számos más is van. A probléma ezzel persze nincs megoldva, csak esetleg áthidalható, amíg a valódi megoldást nem találod.

Üdvözlettel:

Fábián Zoltán

RE: Table stílusok

Dvariecki Bálint (Alko-soft Bt)

Olyat találtam, hogy a subskins beállításaiban az extra stuff részen a sinple_table css részt bekapcsoltam.

És már mennek is a tábla stílusok. Most már csak a megjelenéssel vacakolok, mert ie, és firefox alatt külömböző. Habár lehet, hogy én csesztem el, mert a kódot máshonnan emeltem ki, és eléggé át kel fésülni.

Üdv   Bálint