Re: Minivertaalsprint Plone 3.3

Roel Bruggink
Hallo allemaal,

Wegens tegenbericht een verandering van datum:

Op vrijdag 3 april 2009 met uitloop tot zaterdag 4 april 2009,
organiseren wij de minivertaalsprint Plone 3.3 bij ons op
http://www.fourdigits.nl/kantoor/.

Iedereen is welkom vanaf 17:00.

Graag horen we wie er komen, zodat we voor voldoende ruimte kunnen zorgen.

Voor de mensen die een overnachting zoeken: bij het hotel naast de deur
kost een overnachting ongeveer 80 euro per persoon per nacht (incl.
ontbijt). Zie ook http://www.hotelarnhemcentraal.nl.

Four Digits zorgt vrijdag voor eten en drinken. Als je daarvoor in
aanmerking wil komen, wil ik graag wel van te voren weten hoe laat je
ongeveer komt.

Met vriendelijke groet,

Roel Bruggink.

--
Roel Bruggink
Four Digits, internet solutions

Willemsplein 15-1 6811 KB Arnhem
[hidden email] | http://www.fourdigits.nl
tel: +31 (0)26 44 22 700 | fax: +31 (0)84 22 06 117
KVK 091621370000 | BTW 8161.22.234.B01

roel.vcf (309 bytes) Download Attachment

Re: Minivertaalsprint Plone 3.3

Kees Hink
Ok, ik zal er zijn.

Roel Bruggink wrote:

> [...]
>
> Four Digits zorgt vrijdag voor eten en drinken. Als je daarvoor in
> aanmerking wil komen, wil ik graag wel van te voren weten hoe laat je

Jarno de Wit
Roel Bruggink wrote:
[...]

Ik ben van plan te komen, in elk geval vrijdags.

MvG,
--
Jarno de Wit
Pareto.nl | +31 (0)79 3619917 | blog | linkedin

Re: Minivertaalsprint Plone 3.3

Maurits van Rees-3
On Wed, Feb 11, 2009 at 09:16:48AM +0100, Roel Bruggink wrote:

> [...]
>
> Iedereen is welkom vanaf 17:00.
>
> Graag horen we wie er komen, zodat we voor voldoende ruimte kunnen zorgen.

Ik ben er graag bij.  Ik denk dat ik 17:00 niet red, maar ik wil wel
een hapje mee√ęten rond 18:00.

--
Maurits van Rees | http://maurits.vanrees.org/
            Work | http://zestsoftware.nl/