Minivertaalsprint Plone 3.3

Roel Bruggink
Hallo allemaal,

In navolging op de minivertaalsprint voor Plone 3.1 begin april 2008, is
er interesse voor een nieuwe minivertaalsprint voor Plone 3.3 (release 1
maart 2009)?

Voorstellen vanuit deze kant:
- 6/7 maart 2009
- 13/14 maart 2009
- 3/4 april 2009

Wij kunnen hier op http://www.fourdigits.nl/kantoor/ maximaal acht extra
personen kwijt. Mochten er meer dan acht personen mee willen doen, dan
zoeken we bij deze ook een lokatie :)

--
Roel Bruggink
Four Digits, internet solutions

Willemsplein 15-1 6811 KB Arnhem
[hidden email] | http://www.fourdigits.nl
tel: +31 (0)26 44 22 700 | fax: +31 (0)84 22 06 117
KVK 091621370000 | BTW 8161.22.234.B01

roel.vcf (309 bytes) Download Attachment

Re: Minivertaalsprint Plone 3.3

Dokter
On Monday 19 January 2009 16:33:54 Roel Bruggink wrote:

Ik denk wel dat wij van de partij willen zijn. Is dat iets met bier & chips?

> [...]
>
> Wij kunnen hier op http://www.fourdigits.nl/kantoor/ maximaal acht extra
> personen kwijt. Mochten er meer dan acht personen mee willen doen, dan

Let us endeavor so to live that when we come to die even the undertaker will
be
sorry.
                -- Mark Twain, "Pudd'nhead Wilson's Calendar"

Re: Minivertaalsprint Plone 3.3

Maurits van Rees-3
On Mon, Jan 19, 2009 at 04:33:54PM +0100, Roel Bruggink wrote:
> Hallo allemaal,
>
> In navolging op de minivertaalsprint voor Plone 3.1 begin april 2008, is
> er interesse voor een nieuwe minivertaalsprint voor Plone 3.3 (release 1
> maart 2009)?

Goed plan.

> Voorstellen vanuit deze kant:
> - 6/7 maart 2009
> - 13/14 maart 2009
> - 3/4 april 2009

Bij de eerste optie houd ik een slag om de arm.  De andere twee opties
moeten wel lukken.

Maurits van Rees | http://maurits.vanrees.org/
            Work | http://zestsoftware.nl/
Think about the environment before you print this email;
your neighbour may want a copy too.

Re: Minivertaalsprint Plone 3.3

Jarno de Wit
Roel Bruggink wrote:
[...]

Ik verwacht niet dat er meer ruimte nodig is. Daarnaast wil ik best wel weer komen sprinten.

--
Jarno de Wit
Pareto.nl | +31 (0)79 3619917 | blog | linkedin

Re: Minivertaalsprint Plone 3.3

Kees Hink
Ik in ieder geval wel.

Mijn bookmarks: